lördag 28 mars 2009

Vanliga rundan

Igår blev det ingen träning, för jag var inte på rätt humör efter jobbet. Istället blev det en fantastisk kväll på Bello's med L. God mat, gott vin, och trevligt sällskap. Träningspasset tog jag istället idag, efter att först ha städat lägenheten (å det är ju ett träningspass i sig).

Det blev ett varv kring ån, med extra sväng för att komma upp i dem 8km som jag skulle springa. Det var härligt väder och kilometerna flöt förbi. Sen blev det lite löpskolning och några koordinationslopp, vilket var roligt. Lördagsflanörerna på stan såg lite förvånade ut när dem passerade mig på en bakgata medan jag körde skipping =)

Trött efter avslutad armhävningsträning.

Sen var det dags för armhävningsträningen. Det gick fint och jag lyckades få till 45 på det sista maxade setet. Kanske kan bli 100 till slut...

Nu väntar bowling och fotboll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar