lördag 21 mars 2009

One hundred push ups

Nu har jag också påbörjat utmaningen, one hundred push ups. Flera av mina kompisar kör det, och de har rapporterat om att det blir tungt framöver. Vi får väl se om jag klarar 100 armhävningar om sex veckor.

Efter jobbet idag så körde jag L till bussen som skulle ta henne till Gbg. Jag fick världens sötaste SMS efter att bussen åkt =) Det värmde! Sen fick jag tvätta å diska...


Imorgon vankas det bröllop, det ska bli skoj. Men jag får se till att ta det lugnt med dansandet eftersom det blir seedningslopp inför Gbg-varvet på söndagen. Jag har funderat kring vilken målsättning jag ska ha och har kommit fram till att under 56 min vill jag klara. Det borde inte vara omöjligt eftersom det innebär knapt 5:20 min/km. Det ska bli spännande att se hur det kommer att gå. Jag har inte sprungit en mil på tävling sedan lumpen. Såg just att det är 1607 personer anmälda! Roligt!

Höll på att glömma, någon j-vel har repat min bil. Så nu har min fina Xcaliber vita märken på höger bak... Grrrr! Fegt att inte lämna ett meddelande! Ska nu hålla utkik efter vita repade bilar.

Nä, nu blir det sänggång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar