torsdag 26 mars 2009

Seg milrunda

På dagens träningsprogram stod det 10 km lätt distanslöpning på 55 min. Jag kände på en gång att benen var sega, och de blev inte mycket bättre under tiden. Vaderna gjorde lite ont, så där träningsvärksont. Jag trodde att det skulle släppa, men det satt i mer eller mindre under hela rundan. Jag höll ändå ett relativt bra tempo och bet ihop. Kanske inte helt bra att rivstarta så här efter förkylningen... Ska se om jag inte kan få lite massage framför TVn innan det är dags att sova =)

När jag kom hem väntade en god kycklingwok på mig som L hade fixat medans jag sprang. Ibland har man det bra =)

Idag bokade jag in lördagens runda på Obans vårresa. Den 23-26 april är vi 10 glada golfare som ska ge oss av på en uppstartsresa. Det ska bli riktigt skoj. Det blev Grönhögen som får stå som värd för lördagens tävling. Tyvärr så var Ekerum redan fullt hela helgen, så vi får se vad det blir för andra banor vi ska spela.

--------------------------------------------
Träningsresultat 10 km
Pace: 5:25
medel: 78 %
max: 85 %

1 kommentar:

  1. Hej min favvo 08:a! Visst har du det bra ibland, det måste jag säga att jag också har så som du sporrar mig! P&K!

    SvaraRadera