söndag 22 mars 2009

Bröllop och seedning

Så var helgen redan över. Men det har varit en bra helg!

Brölloppet var fint, vackert och skoj!


Det var lite segt att ta sig upp på morgonen för att köra till Gbg och det stundande loppet. Men det gick bra till slut. Efter att nervöst ha väntat i toakön, kom jag precis i tid för starten, så någon uppvärmning hans det inte med...Hur tänker man när man har 4 toaletter till 2000 personer... och inga duschar... Jag hade en relativt hög puls, snittade på 89% av max, men det kändes ändå helt ok. Sluttiden blev 53:44, så jag klarade alltså mitt mål =) Får se vad det räcker till för startgrupp, men helt klart är ju att jag hoppat fram en bra bit. N som också sprang lyckades väldigt bra och kom in knapt 30 s efter mig. Imponerande! A var krasslig så han fick vakta våra väskor istället, stackarn, så nu kommer han att få jaga ifatt N och mig.

Efter loppet åkte vi för att besöka L som jobbat på Ostindiefararen Götheborg under helgen. Där motte vi upp med två andra kompisar och fick sen en exklusiv guidning av skeppet. Efter ett gott middagsstopp hos L's föräldrar bar det av hemmåt Linköping igen.

2 kommentarer:

  1. På tal om segling, här är en schysst affärsidé:
    www.reefersails.com.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild!
    Tack så himla gö mycket för att du ville komma och tack för dansen :o)

    Kramkram från PL

    SvaraRadera