onsdag 20 januari 2010

Bra vecka!

Förra veckan visade sig vara väldigt lyckad. På invägningen i måndags hade jag tappat 1,6 %! Vilket betydde att Lojs fick laga middag, och diska åt mig idag =) Gav lite extra motivation!

Den här veckan har börjat rätt bra. Det blev en kort 5 km löptur i snön i måndags, en promenad hem från jobbet igår och ett innebandypass idag. Så nu ska jag bara fortsätta att hålla ångan uppe.

Ett bakslag, om än ett väldigt trevligt sådant, var att våra motståndare bjöd in på te och scones till Mästarnas mästare igår.Det var väldigt gott, men scones med marmelad är kanske inte vad vi borde sätta i oss... Jag lyckades dock vinna "hänga längst tid i en stång" tävling (inspirerad av programmet), vilket var skoj. Nu kommer nog A träna ordentligt så att han kan slå mig nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar