måndag 4 maj 2009

Tidsbrist

Oj, så dålig jag varit på att skriva inlägg här =( Tiden räcker helt enkelt inte till. Jag skulle vilja ha 4 timmar extra per dygn. Det har hänt en massa dem senaste veckorna och jag har väl inte direkt prioriterat bloggen...

Just nu sitter jag och programmerar... men snart är det läggdags, ska bara se till att "allt" fungerar först.

I helgen var jag nere i Falsterbo och hjälpte mina föräldrar med huset, vilket innebar att lägga täckmatta under altanen för att förhindra att det växer upp ogräs mellan plankorna. Det var lite tråkigt att det inte syntes någon skillnad när vi åkte därifrån efter att man jobbat i 2 dagar. Förhoppningsvis så syns skillnaden till sommaren, när man inte behöver köra gräsklipparen på terrassen...

Det hanns också med en härlig morgonrunda på FGK. Jag, lillebror och Pappa gick ut 7:40 och spelade 7 hål innan mamma anslöt efter lite sovmorgon. De andra spelade bra, men mitt dåliga spel sen förra helgen satt i =( Men jag avslutade de sista 4 hålen på 1 över, så trots allt så blev det en hyfsad avslutning. Jag tror inte att jag slog ett enda bra slag på hela runda... rätt surt. Lillebror utklassade pappa och mig i Köpenhamnaren. Grattis! Det var enda gången i år som han vann =)

Efter en onödigt lång hemresa (körde lite fel...) så gav jag mig ut på en löprunda. Det blev min gamla runda runt stångån på 7,4 km. Det gick bra och kändes fint. Jag tror att jag slog personbästa på sträckan, 36:05. Gött!

Imorgon är det äntligen dags för mig att göra mitt laktattröskelprov på Campushallen. Ska bli spännande att se vad det ger. Bäst att gå å lägga mig nu då så att jag är lite utvilad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar