onsdag 13 maj 2009

Sista passet innan varvet

Då var sista passet innan Gbg-varvet avklarat. Det blev ett lugnt varv nere vid Stångån. Jag lyckades hålla mig lugn trots att jag blev passerad... Det känns faktiskt helt ok inför lördagens lopp. Jag har satt upp mitt mål till att ha en snitt pace på 5:20 min/km, vilket blir en sluttid kring 112 min, eller 1:52. Jag tror att det är en fullt realistisk målsättning, men vi får väl se hur många som står i vägen =)

Imorgon är det dags för nästa deltävling i The Oban. Förhoppningsvis så är formen bättre den här gången än sist. Jag var på rangen med A och J efter jobbet igår och slog några hinkar. Mot slutet träffade jag bollen rätt hyggligt, men riktningen var sådär... Sen sopade J banan med mig och A i puttning, men jag ska nog sätta dit honom imorn =)

Helgen med föräldrarna gick väldigt bra, och dem kom bra överrens. Planeringen fungerade perfekt och vädret spelade oss inga spratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar