torsdag 9 april 2009

Packat och klart

Nu är nästan allt nedpackat i väskorna och vi är redo att flyga mot södern! Men först blir det några timmars jobb, då jag förhoppningsvis hinner avsluta några grejer så jag slipper dumpa över dem på någon annan. Har suttit och kodat lite nu medan jag packade för att vara förberedd till imorgon.

Idag var det träningsledigt, och imorn var det meningen att jag skulle springa 12 km, men det blir nog svårt att få in, så det får nog bli på fredag istället. Däremot så glömde jag ju att berätta om gårdagens pushups omgång. Första dagen i veckan är alltid tung, för då är det bara 60s väntan mellan repsen vilket känns. Max slutade på 43 den här gången. Ska bli spännande att se hur många man klarar efter den här veckan på framstegstestet, jag satsar på 70...

Nu är det hög tid att sova =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar